سخنگوی کمسیون ویژه حمایت از تولید ملی درمجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی جزء نادرترین انقلاب‌هایی است که با حضور مردم در صحنه پیروز شده است، تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایانگر مقاومت آنها در برابر فشارها و تحریم ها است و قطعا در مواضع دیپلماتیک ما تاثیرگذار خواهد بود و موضع انفعال را برای دشمنان در پی دارد./
کد خبر: ۸۱۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 03 February 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:رحیم زارع با اشاره به صدور گفتمان انقلاب اسلامی در اقصی نقاط دنیا، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از شروع انقلاب تاکنون با کینه توزی و ایجاد توطئه و فتنه همیشه درپی ضربه زدن به انقلاب هستند،اما آزادی خواهان جهان این انقلاب را با جان و دل پذیرفته و از آن الهام گرفته اند.

وی افزود: امروز پس از گذشت41 سال از عمر نظام جمهوری اسلامی شاهد دستاوردهای عظیمی در ابعاد بین المللی،ملی و منطقه ای هستیم.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس مطرح کرد: مردم ما به هوش و بلوغ سیاسی رسیده‌اند که باوجود بسیاری از مشکلات و سختی ها برای اصل انقلاب تفکیک قاءل می‌شوند و با حضور خود در راهپیمایی‌ها و همایش‌های بزرگ مردمی مانند انتخابات از انقلاب خود حراست می‌کنند.

 

زارع تاکید کرد: همزمانی 22 بهمن با اربعین شهیدحاج قاسم سلیمانی، به راهپیمایی 22 بهمن را رنگ و بوی دیگری خواهد داد و از ملت بزرگ ایران اسلامی دعوت می کنم تا با حضور گسترده خود پیام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به جهان منعکس کنند.

سخنگوی کمسیون ویژه حمایت از تولید ملی با بیان اینکه دفاع و صیانت از ایام‌الله نقش مهمی در آینده انقلاب اسلامی ما دارد، مطرح کرد: مردم ما نشان دادند که حرمت خون شهیدان را به درستی پاس می دارند.

 

این نماینده مردم درمجلس دهم باتاکید براینکه حمایت از مستضعفان و مظلومان یکی از مهمترین اصول اساسی گفتمان اسلامی است،اظهارداشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن از آرمان های ملت ایران صیانت می کند و ملت با حضور یکپارچه و حماسی خود مهر تاییدی بر پایبندی بر ارزش ها و آرمان های انقلاب خواهند زد.

عضوفراکسیون فرهنگیان در مجلس با اشاره به نزدیکی ایام دهه فجر به انتخابات مجلس،تاکید کرد: از آنجایی که مردم با حضور در انتخابات نشان می دهند نسبت به سرنوشت کشورشان حساس هستند و نباید اجازه دهیم جشن پیروزی انقلاب تحت تبلیغات انتخاباتی قرار گیرد.

سخنگوی کمسیون ویژه حمایت از تولید ملی درمجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی جزء نادرترین انقلاب‌هایی است که با حضور مردم در صحنه پیروز شده است، تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایانگر مقاومت آنها در برابر فشارها و تحریم ها است و قطعا در مواضع دیپلماتیک ما تاثیرگذار خواهد بود و موضع انفعال را برای دشمنان در پی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار